Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 1
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 25 жовтня 2017 р. № 815)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом керівника апарату
Великописарівського
районного суду Сумської області
від 16.04.2021 № 15к-од
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби (категорії «В») -
секретар Великописарівського районного суду Сумської області
(Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого,12)
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1.Веде первинний облік справ (матеріалів), розгляд яких передбачено Кодексом України про адміністративні правопорушення, забезпечує заповнення та внесення інформації до обліково-статистичних карток в автоматизованій системі документообігу суду, по вказаній категорії справ. 2.Здійснює автоматизований розподіл справ (матеріалів) про адміністративні правопорушення, у відповідності до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду. 3. Забезпечує облік та зберігання судових справ (матеріалів) про адміністративні правопорушення. 4. Здійснює підготовку судових справ про адміністративні правопорушення за скаргами, запитами та поданнями для направлення до судів вищих інстанцій, а також веде контроль за їх поверненням. 5. Проводить роботу по зверненню судових рішень про адміністративні правопорушення до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. 6. Здійснює облік виконавчих документів по справам про адміністративні правопорушення, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. 7. Проводить перевірку відповідності опису та наявності документів у судових справах про адміністративні правопорушення. 8. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ про адміністративні правопорушення. 9. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду. 10. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ про адміністративні правопорушення за минулі роки, провадження у яких закінчено (судові рішення виконано), а також закріплених номенклатурних справ та іншої документації канцелярії суду. 11. Здійснює прийом громадян, видачу копій постанов по справам про адміністративні правопорушення, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ про адміністративні правопорушення для ознайомлення учасників судового розгляду відповідно до встановленого порядку. 12. Здійснює приймання, реєстрацію та передачу вхідної кореспонденції суду у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, в тому числі електронними засобами зв’язку у відповідності до Тимчасового порядку обміну офіційними електронними документами, затвердженого наказом ДСА України від 15.11.2016 № 231. 13. У встановленому порядку готує та направляє судові справи (матеріали про адміністративні правопорушення, що закінчені провадженням) за межі суду, заводить справу замінник у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України. 14. Здійснює сканування матеріалів судових справ та додатків до них, що надходять для розгляду до суду, приєднує електронні файли сканованих копій документів до обліково-статистичних карток в автоматизованій системі документообігу суду у відповідності до вимог вказівок ДСА України. 15. Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду, заступника керівника апарату щодо організації роботи канцелярії суду.
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад 4394рн.; 2) надбавка за вислугу років; 3) надбавка за ранг державного службовця; 4) інші надбавки та доплати, передбачені статями 50, 52 Закону України «Про державну службу» |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Бестроково |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами); 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах ( за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою. Також може подаватися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Особа, яка бажає взяти участь конкурсі, може подати конкурсній комісії інформацію: - через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/. На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Документи приймаються до 16 год. 00 хв. 22 квітня 2021 року. |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
|
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування.
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
26 квітня 2021 року о 10-й годині 00 хв. у приміщенні Великописарівського районного суду Сумської області. За адресою: Сумська область, Великописарівський район, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 12, кабінет № 19 (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
У приміщенні Великописарівського районного суду Сумської області. За адресою: Сумська область, Великописарівський район, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 12, кабінет № 18 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Гайдейчук Ксенія Валріївна (05457)-5-15-89
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Освіта вища ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань права |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Досягнення результатів |
здатність до чіткого бачення результату діяльності; вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
2. |
Відповідальність |
усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
3. |
Ділові якості |
- виваженість; - стресостійкість; - оперативність; - уміння дотримуватись субординації; - вміння працювати в команді; - вміння ефективно дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово) |
4. |
Цифрова грамотність |
вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» Закон України «Про судоустрій та статус суддів» та іншого законодавства |
2. |
Знання законодавства у сфері |
Знання: Закону України «Про інформацію»; Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; Закон України «Про електронні довірчі послуги» Закон України «Про звернення громадян» Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кримінальний процесуальний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України; Кодекс адміністративного судочинства України; Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; інші нормативно-правові акти відповідного професійного спрямування. |
3. |
Знання сучасних інформаційних технологій та системи захисту інформації |
Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet). Складові політики інформаційної безпеки; Забезпечення функціонування комплексної системи захисту інформації |